Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/4643
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrần, Trung Việt, TS.
dc.contributor.authorPhạm, Thái Sơn
dc.date.accessioned2024-11-06T06:35:07Z-
dc.date.available2024-11-06T06:35:07Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.other8580205
dc.identifier.urihttp://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/4643-
dc.description142 tr.vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTrường Đại học Bách khoa - Đại học Đà Nẵngvi
dc.subjectCông trình giao thôngvi
dc.subjectMái dốcvi
dc.subjectĐộ tin cậyvi
dc.titleỨng dụng lý thuyết độ tin cậy và chuỗi Karhunen-Loeve đánh giá ổn định mái dốc đoạn Km18+400 - Km18+800, Dự án tuyến tránh TP. Kon Tum, tỉnh Kon Tum.vi
dc.title.alternativeEvaluation of slope stability by using reliability theory and Karhunen-Loeve expansion: Case study at Km18+400 - Km18+800 of Kon Tum Highwayvi
dc.typeLuận vănvi
item.openairetypeLuận văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:LV.Kỹ thuật xây dựng công trình giao thông
Files in This Item:
File Description SizeFormat Existing users please Login
1.LV.122652.PhamThaiSon.TT.pdfTóm tắt6.05 MBAdobe PDFThumbnail
1.LV.122652.PhamThaiSon.TV.pdfTài liệu toàn văn47.15 MBAdobe PDFThumbnail
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on May 4, 2025

Download(s) 50

6
checked on May 4, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.