Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/8403
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thành Nhâmen_US
dc.date.accessioned2025-08-15T12:47:20Z-
dc.date.available2025-08-15T12:47:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/8403-
dc.description.abstractKhoa học Nhân vănen_US
dc.language.isovien_US
dc.publisherĐại học Đọc Nẵngen_US
dc.subjectJohn Deweyen_US
dc.subjectNội dung giáo dụcen_US
dc.subjectViệt Namen_US
dc.titleQuan niệm của John Dewey về nội dung giáo dục và những điểm gợi mở đối với việc giảng dạy triết học Mác - Lênin ở Việt Nam hiện nayen_US
dc.titleJohn Dewey's conception of educational content and suggestive points to the current teaching of Marx - Lenin philosophy in Vietnamen_US
dc.typeTạp chíen_US
dc.identifier.doi1859-1531-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeTạp chí-
item.fulltextKhông kèm toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - Vol.18, No.10 - 2020
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

17
checked on Dec 11, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.