Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9328
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Văn Mỹen_US
dc.date.accessioned2025-08-18T02:50:43Z-
dc.date.available2025-08-18T02:50:43Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9328-
dc.description.abstractPhần 1: Các bài báoen_US
dc.language.isovien_US
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen_US
dc.subjectRanh giới thị trường địa lýen_US
dc.subjectKinh doanh bán lẻen_US
dc.titleRanh giới thị trường địa lý hiệu năng trong kinh doanh bán lẻ: cơ sở lý thuyết và nghiên cứu thăm dò tại thị trường bán lẻ nước taen_US
dc.titleFrontiers of geographical market performance in retail business: theories and an exploration research into retail markets of VietNamen_US
dc.typeKỷ yếuen_US
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeKỷ yếu-
item.fulltextKhông kèm toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Kỷ yếu Hội nghị khoa học Lần thứ IV năm 2010
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

9
checked on Oct 18, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.