Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9723
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần,Thị Thu Dungen_US
dc.contributor.authorLê Văn Huyen_US
dc.date.accessioned2025-08-18T04:52:59Z-
dc.date.available2025-08-18T04:52:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9723-
dc.language.isovien_US
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen_US
dc.publisherThe University of DaNangen_US
dc.subjectApps du lịchen_US
dc.subjectĐại lý du lịch trực tuyếnen_US
dc.subjectKhả năng đáp ứng của Appsen_US
dc.titleNâng cao ý định tiếp tục sử dụng Apps du lịch của đại lý du lịch trực tuyến - công cụ góp phần khôi phục du lịch sau COVID-19en_US
dc.titleEnhancing the continuance intention to use online travel agencies' Apps - tools to support tourism recovery after COVID-19en_US
dc.typeTạp chíen_US
dc.identifier.doi1859-1531-
item.fulltextKhông kèm toàn văn-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeTạp chí-
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - Vol.20, No.4 - 2022
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

7
checked on Nov 13, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.