Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9735
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Toảnen_US
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Loanen_US
dc.date.accessioned2025-08-18T04:53:09Z-
dc.date.available2025-08-18T04:53:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9735-
dc.language.isovien_US
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen_US
dc.publisherThe University of DaNangen_US
dc.subjectHệ số động lựcen_US
dc.subjectPhương pháp phần tử hữuen_US
dc.subjecttải trọng xe thay đổien_US
dc.subjectCầu dầm bê tông cốt thépen_US
dc.titleỨng dụng phương pháp phần tử hữu hạn phân tích hệ số động lực của cầu dầm bê tông cốt thép dưới tác dụng của tải trọng xe thay đổien_US
dc.titleAnalysis of the dynamic impact factor of the reinforced concrete girder bridges under the effects of changing vehicle load using finite element methoden_US
dc.typeTạp chíen_US
dc.identifier.doi1859-1531-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeTạp chí-
item.fulltextKhông kèm toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - Vol.20, No.4 - 2022
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

24
checked on Dec 11, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.