Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9721
Title: Ảnh hưởng của lan tỏa video đến thái độ người tiêu dùng: Nghiên cứu trên nền tảng mạng xã hội
The impact of viral video on consumers' attitude: A study on social networks
Authors: Nguyễn, Hồng Quân
Hoàng, Thị Hồng Nga
Nguyễn, Thị Kiều Trang
Nguyễn, Thị Hải Hà
Phạm, Phương Hiền
Keywords: Video lan tỏa;Mạng xã hội;Thái độ người tiêu dùng
Issue Date: 2022
Publisher: Đại học Đà Nẵng
The University of DaNang
Abstract: 
Khoa học Xã hội
URI: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9721
DOI: 1859-1531
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - Vol.20, No.4 - 2022

Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

19
checked on Nov 13, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.