Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9725
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Hưngen_US
dc.contributor.authorĐặng, Ngọc Tuấnen_US
dc.contributor.authorChanthavisouk, Satsamayen_US
dc.date.accessioned2025-08-18T04:53:00Z-
dc.date.available2025-08-18T04:53:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9725-
dc.language.isovien_US
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen_US
dc.publisherThe University of DaNangen_US
dc.subjectLớp học đảo ngượcen_US
dc.subjectTin họcen_US
dc.subjectTự họcen_US
dc.subjectKhóa học thiết kếen_US
dc.titleThiết kế khoa học theo mô hình lớp học đảo ngược môn tin học 10 hướng phát triển năng lực tự họcen_US
dc.titleCourse design by flipped classroom model towards self-study development in the process of teaching grade 10 informaticsen_US
dc.typeTạp chíen_US
dc.identifier.doi1859-1531-
item.fulltextKhông kèm toàn văn-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeTạp chí-
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - Vol.20, No.4 - 2022
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

12
checked on Nov 13, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.