Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9725
Title: Thiết kế khoa học theo mô hình lớp học đảo ngược môn tin học 10 hướng phát triển năng lực tự học
Course design by flipped classroom model towards self-study development in the process of teaching grade 10 informatics
Authors: Trần, Văn Hưng
Đặng, Ngọc Tuấn
Chanthavisouk, Satsamay
Keywords: Lớp học đảo ngược;Tin học;Tự học;Khóa học thiết kế
Issue Date: 2022
Publisher: Đại học Đà Nẵng
The University of DaNang
URI: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9725
DOI: 1859-1531
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - Vol.20, No.4 - 2022

Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

12
checked on Nov 13, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.