Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9839
Nhan đề: Social media marketing: All-in-one
Tác giả: by Michelle Krasniak
Từ khoá: Social media;Marketing
Năm xuất bản: 2025
Nhà xuất bản: John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey.
Tóm tắt: 
With the help of Social Media Marketing All-in-One For Dummies, you, too, can join the digital era and take your social media accounts to the next level. Accessible and comprehensive, this guide teaches you to apply your marketing skills to the latest social media platforms, allowing you to promote your business, reach customers, and thrive in the global marketplace. Get up to date with information on AI tools and AI-generated content, as well as voice search, short-form video content, and more. Let this Dummies book coach you to social media marketing success: Get acquainted with the top social media platforms for business marketing; Learn how to create more compelling content—with or without the help of AI; Consider social commerce and influencer partnerships in your marketing mix; Use groups, communities, and private spaces to build trust and camaraderie
Mô tả: 
6th ed. ($24.00 Value)
739 p. : ill.
Offered Free by: Wiley @https://javacodegeeks.tradepub.com/free/w_wile759/
Copyright © 2025 by John Wiley & Sons, Inc. All rights reserved, including rights for text and data mining and training of artificial technologies or similar technologies.
Định danh: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9839
ISBN: 978-1-394-31876-6 (ebk)
Bộ sưu tập: Sách chuyên ngành

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng Đã có tài khoản, vui lòng Đăng nhập
Wile759.pdfFulltext40.06 MBAdobe PDFHình minh họa
Hiển thị đầy đủ biểu ghi tài liệu

Các đề xuất từ CORE

Lượt xem 50

40
đã cập nhật vào 13-11-2025

Lượt tải xuống 50

13
đã cập nhật vào 13-11-2025

Google Scholar TM

Kiểm tra...

Altmetric


Khi sử dụng các tài liệu trong Hệ thống quản lý thông tin nghiên cứu phải tuân thủ Luật bản quyền.