Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/8271
Title: Ý nghĩa ngữ dụng của một số biện pháp tu từ trong khẩu hiệu quảng cáo tiếng Anh và tiếng Việt
Pragmatic meanings of some rhetorical devices in English and VietNamese advertising slogans
Authors: Lê, Thị Kim Yến
Keywords: Ngữ dụng;Tiếng Anh;Tiếng Việt
Issue Date: 2010
Publisher: Lớp 08CNAT M01, Khoa Tiếng Anh chuyên ngành, Trường Đại học Ngoại Ngữ
Abstract: 
Tiểu Ban Giáo Học Pháp 1
URI: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/8271
Appears in Collections:Hội nghị Sinh viên NCKH ĐHĐN - Lần thứ 7 (Tập 2)

Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on Sep 27, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.