Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9443
Title: Vai trò các công cụ truyền thông marketing trong phát triển thương hiệu: nghiên cứu trường hợp Trường Đại học Tài chính - Kế toán
Role of marketing communication tools in branding: case of University of Finance and Accountancy
Authors: Phạm,Thị Thanh Luyễn
Nguyễn, Thị Hồng Nhung
Keywords: Thương hiệu;Quảng bá thương hiệu;Truyền thông Marketing;Giá trị thương hiệu;Trường Đại học Tài chính - Kế toán
Issue Date: 2016
Publisher: Đại học Đà Nẵng
URI: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9443
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - 10(107) - 2016

Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

16
checked on Dec 10, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.