Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9443
Title: Vai trò các công cụ truyền thông marketing trong phát triển thương hiệu: nghiên cứu trường hợp Trường Đại học Tài chính - Kế toán
Role of marketing communication tools in branding: case of University of Finance and Accountancy
Authors: Phạm,Thị Thanh Luyễn
Nguyễn, Thị Hồng Nhung
Keywords: Thương hiệu;Quảng bá thương hiệu;Truyền thông Marketing;Giá trị thương hiệu;Trường Đại học Tài chính - Kế toán
Issue Date: 2016
Publisher: Đại học Đà Nẵng
URI: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9443
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - 10(107) - 2016

Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

5
checked on Nov 12, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.