Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9691
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Lê Thảo Nhien_US
dc.contributor.authorLê, Phước Cửu Longen_US
dc.date.accessioned2025-08-18T04:51:44Z-
dc.date.available2025-08-18T04:51:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9691-
dc.description.abstractKhoa học Xã hộien_US
dc.language.isovien_US
dc.publisherĐại học Đà Nẵngen_US
dc.publisherThe University of DaNangen_US
dc.subjectSự chấp nhậnen_US
dc.subjectMức độ chấp nhận của khách hàngen_US
dc.subjectCảm nhậnen_US
dc.subjectRủi do cảm nhậnen_US
dc.titleNhân tố tác động đến mức độ chấp nhận của khách hàng với ứng dụng giúp việc gia đìnhen_US
dc.titleThe determinant factors affecting consumer acceptance: A study of home cleaning service applicationen_US
dc.typeTạp chíen_US
dc.identifier.doi1859-1531-
item.fulltextKhông kèm toàn văn-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeTạp chí-
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - Vol.20, No.2 - 2022
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

14
checked on Nov 13, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.