Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9691
Title: Nhân tố tác động đến mức độ chấp nhận của khách hàng với ứng dụng giúp việc gia đình
The determinant factors affecting consumer acceptance: A study of home cleaning service application
Authors: Trương, Lê Thảo Nhi
Lê, Phước Cửu Long
Keywords: Sự chấp nhận;Mức độ chấp nhận của khách hàng;Cảm nhận;Rủi do cảm nhận
Issue Date: 2022
Publisher: Đại học Đà Nẵng
The University of DaNang
Abstract: 
Khoa học Xã hội
URI: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9691
DOI: 1859-1531
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - Vol.20, No.2 - 2022

Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

14
checked on Nov 13, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.