Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/5353
Title: Xây dựng chiến lược markering cho sản phẩm "Sữa 9 loại hạt vinamilk super nut" của Công ty Cổ phần Sữa Việt Nam
Authors: Đặng,Thị Kim Mai
Keywords: Sữa 9 loại hạt;Marketing;Kinh tế ngành
Issue Date: 2024
Publisher: Trường Đại Học Bách Khoa - Đại học Đà Nẵng
Abstract: 
Nội dung đề tài gồm 3 phần: Phần 1: Tổng quan; Phần 2: Xây dựng kế hoạch Marketing cho doanh nghiệp ; Phần 3: Kết luận và kiến nghị.
Description: 
93 tr
URI: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/5353
Appears in Collections:DA.Quản lý công nghiệp

Files in This Item:
File Description SizeFormat Existing users please Login
6.DA.24.651.DangThiKimMai.pdfThuyết minh29.91 MBAdobe PDFThumbnail
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

15
checked on May 12, 2025

Download(s) 50

4
checked on May 12, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.