Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9623
Title: Tác động trung gian của yếu tố hình ảnh và cảm nhận về giá trị đến lòng trung thành — so sánh giữa hành khách xe buýt ở Đà Nẵng và Tp. Hồ Chí Minh
The mediating roles of image and perceived value on passenger loyalty - differences between bus users in Da Nang and Ho Chi Minh city, Vietnam
Authors: Trần, Thị Phương Anh
Nguyễn, Phước Quý Duy
Phan, Cao Thọ
Fumihiko, NAKAMURA
Keywords: Giao thông công cộng;Lòng trung thành;Mô hình cấu trúc tuyến tính;Cảm nhận về giá trị
Issue Date: 2022
Publisher: Đại học Đà Nẵng
URI: http://thuvienso.dut.udn.vn/handle/DUT/9623
DOI: 1859-1531
Appears in Collections:Tạp chí Khoa học và Công nghệ ĐHĐN - Vol.20, No.11.2 - 2022

Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

18
checked on Nov 13, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.